Andre Sider af mig

mandag den 5. december 2016

Livsændre - Livscenter

Så er den første dag på Livsstilscenteret ved at være slut. I guder, hvor har dagen været både spændende og udbytterig.

Efter en modtagelse, hvor der blev grundigt orienteret om centerets muligheder og programmet jeg og de andre skal igennem, gik dagen bare slag i slag med både små velsmagende og sunde måltider, undervisning i kost og ernæring, og træning på cykler og i varmtvandsbassin.

Jeg kan da godt love jer, at det var noget af en omgang for disse mine gamle muskler, at skulle træne tempofyldt i et 38 grader varmt badebassin sammen med 12 andre - i en time !!!

Jesus Maria til flodhest - dén trak da godt nok vand. Men hvor har jeg det godt, efter tranedansen i badevandet.  Og jeg glæder mig allerede til at fortsætte imorgen med alle de spændende ting de har sat parat på programmet.

Op kl. 06:00 - så jeg får da sovet længere end sædvanligt .........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar